Audio opname is simpelweg een opname van een bepaald geluid zoals bijvoorbeeld een telefoongesprek of vergadering. Het opnemen en vastleggen van audio gebeurt steeds vaker in de particuliere en zakenwereld. Een audio opname kan handig zijn voor verschillende redenen.
Redenen voor audio opname
Een aantal redenen waarom een audio opname van gesprekken een oplossing kan zijn:
-een audio opname is ideaal als gespreksdetails teruggeluisterd moeten worden
-audio opname wordt gebruikt als bedrijven belangrijke afspraken en overeenkomsten willen vastleggen zodat ze een audio opname als bewijsmateriaal hebben
-een audio opname wordt binnen de beveiliging veelvuldig gebruikt voor het opnemen en vastleggen van bommeldingen en andere calamiteiten via de telefoon
-audio opname worden gebruikt bij het beoordelen van telefonistes in bijvoorbeeld call center omgevingen of recepties waar veelvuldig gesprekken worden gevoerd via telefoon
Hoe een audio opname maken?
Er zijn meerdere manieren om een audio opname te maken. Er zijn professionele audio opname systemen die opnamen vastleggen van vergaderingen of meerdere telefoons. Een dergelijk audio opname systeem is vaak ideaal in call center omgevingen en financiële organisaties waar veel telefoonopnamen op veel telefoons dienen te worden gemaakt, maar ook in omgevingen waar veel vergaderingen worden gevoerd. Een dergelijk professioneel audio opname systeem zal de audio opname ook centraal opslaan en beheren, zodat de opnames professioneel, veilig en overzichtelijk wordt bewaard. Er zijn ook audio opname systemen voor telefoongesprekken die toestelgebonden zijn. Deze professionele audio opname systemen zijn ontwikkeld voor bedrijven/particulieren die behoefte hebben aan een audio opname systeem voor 1 telefoontoestel.
Audio recording houdt in: het opnemen van telefoongesprekken om later te kunnen terugluisteren. Van audio recording wordt de laatste tijd steeds meer gebruik gemaakt. BPS International is een bedrijf dat audio recording systemen verkoopt.
Waarom audio recording?
Met behulp van audio recording kunnen gesprekken vastgelegd worden. Audio recording is daarom bruikbaar als belangrijke telefoontjes teruggeluisterd moeten kunnen worden. Sommige organisaties zijn verplicht om aan audio recording te doen (vb. doktersposten), andere organisaties doen aan audio recording om belangrijke informatie vast te leggen.
Wie gebruikt audio recording?
Audio recording wordt binnen verschillende branches gebruikt. Politie maakt gebruik van audio recording om alle inkomende telefoontjes vast te leggen, financiële instellingen maken gebruik van audio recording ter verificatie van afspraken, call centra maken gebruik van audio recording om de kwaliteit van de medewerkers te verhogen. Gemeenten maken gebruik van audio recording om vergaderingen vast te leggen. Er zijn meer branches waarbij audio recording systemen toegevoegde waarde kunnen leveren.
Call center software houdt in: software voor het opnemen van telefoongesprekken van call agenten om later te kunnen terugluisteren en de gesprekken te kunnen monitoren / evalueren. Van call center software wordt de laatste tijd steeds meer gebruik gemaakt. BPS International is een bedrijf dat call center software verkoopt.
Waarom call center software?
Met behulp van call center software kunnen gesprekken vastgelegd worden. Call center software is daarom bruikbaar als belangrijke telefoontjes teruggeluisterd moeten kunnen worden. Sommige organisaties zijn verplicht om call center software te gebruiken (vb. doktersposten, politie, meldkamers, financials), andere organisaties gebruiken call center software om belangrijke informatie vast te leggen.
Wie gebruikt call center software?
Call center software wordt binnen verschillende branches gebruikt. De Politie maakt gebruik van call center software om alle inkomende telefoontjes vast te leggen, financiële instellingen maken gebruik van call center software ter verificatie van afspraken, contact centers maken gebruik van call center software om de kwaliteit van de medewerkers te verhogen. Er zijn meer branches waarbij call center software toegevoegde waarde kan leveren. Weten of call center software ook voor u uitkomst kan bieden, neem dan nu contact met ons op voor meer informatie omtrent call center software, call monitoring software en kwaliteits monitoring.
Call center software van BPS?
O.a. voice- en call center software producten van Vidicode, voice- en call center software producten van CyberTech, NICE, Redbox, Numonix, voice- en call center software producten van Talkdesk. Maar ook Business recording software en fax recording software om uw vergaderingen en faxen te kunnen vastleggen. Kortom u wilt audio of telefoongesprekken opnemen dan bent u bij BPS International aan het juiste adres.
Klik hier voor meer informatie omtrent call center software
Een call recorder is een apparaat of systeem voor het opnemen (recording) van telefoongesprekken (calls). Een call recorder zorgt ervoor dat de opgenomen gesprekken veilig opgeslagen worden in een archief, en dat de gesprekken tevens eenvoudig en snel terug te vinden zijn vanaf de call recorder.
Waarom call recorder?
Een call recorder wordt tegenwoordig binnen veel organisaties gebruikt. Er zijn verschillende redenen waarom een call recorder een toegevoegde waarde levert in een organisatie. Een call recorder legt selectief enkele of automatisch alle telefoongesprekken vast, zodat belangrijke gesprekken met bijvoorbeeld afspraken en overeenkomsten bewaard blijven op de call recorder. De call recorder zorgt er voor dat onduidelijkheden over gemaakte overeenkomsten en afspraken worden voorkomen. Een gesprek kan met de call recorder altijd teruggeluisterd worden, zodat er geen twijfel over de gemaakte afspraak kan bestaan. Een andere reden waarom organisaties een call recorder aanschaffen is voor trainingsdoeleinden. Medewerkers die veel telefoneren kunnen m.b.v. de opnamen van een call recorder beoordeeld en getraind worden, zodat de kwaliteit van de medewerker hoog blijft. Een andere reden waarom bedrijven een call recorder aanschaffen is om snel een laatste telefoongesprek terug te luisteren vanaf de call recorder, in geval van bijvoorbeeld een bommelding of een dreigement.
Hoe kom ik aan een call recorder?
Een call recorder is een systeem dat niet overal te verkrijgen is. Tevens zijn er verschillende call recorder oplossingen te verkrijgen. Er zijn call recorders die aan te sluiten zijn op een enkel telefoontoestel. Ook zijn er call recorders voor meerdere toestellen binnen organisaties. Om voor u de juiste call recorder oplossing te vinden kunt u het beste een call recorder specialist benaderen (klik hier voor een specialist in call recorders), die u adviseert en ervoor zorgt dat u uw gewenste call recorder oplossing zult vinden.
Het komt steeds vaker voor dat men een gesprek wil opnemen. Een gesprek opnemen houdt in: het vastleggen van een gesprek om hem later te kunnen terugluisteren. Dit kan om een gewoon gesprek gaan, maar het kan ook een telefoongesprek zijn.
Redenen gesprek opnemen
Er zijn verschillende redenen om een gesprek op te nemen. Zo nemen veel bedrijven een telefoongesprek op om later specifieke details uit het gesprek terug te kunnen luisteren zodat er niets wordt vergeten. Andere instanties nemen een telefoongesprek op omdat ze de belangrijke telefoongesprekken willen vastleggen als bewijsmateriaal. Zo zullen belangrijke afspraken en overeenkomsten nooit vergeten worden als er een opname is gemaakt van het telefoongesprek. Een andere reden voor het opnemen van een telefoongesprek is het vastleggen van bommeldingen en andere calamiteiten, zodat deze belangrijke informatie naderhand eenvoudig en snel teruggeluisterd kan worden door bijvoorbeeld Politie. Bedrijven met call centers nemen telefoongesprekken op om te kijken of een call agent goed functioneert, door de gespreksopnamen terug te luisteren en te evalueren. Gewone gesprekken worden opgenomen om later gespreksdetails niet te kunnen vergeten. Denk aan interviews, persoonlijke gesprekken en andere gesprekken die belangrijke informatie bevatten.
Hoe gesprek opnemen
Er zijn verschillende manieren hoe men een gesprek kan opnemen. Een telefoongesprek opnemen kan met behulp van een toestelrecorder die aangesloten wordt op het desbetreffende toestel. Alleen de telefoongesprekken van dat toestel worden dan opgenomen. Er zijn ook centrale recording systemen die de telefoongesprekken opnemen van meerdere telefoontoestellen, en die de telefoongesprekken opslaan in een centrale database. Gewone één op één gesprekken kunnen opgenomen worden met een kleine recorder. Vergaderingen en conferentie kunnen worden opgenomen met de Business Recorder.
Het komt steeds vaker voor dat men gesprekken wil opnemen. Gesprekken opnemen houdt in: het vastleggen van gesprekken om later te kunnen terugluisteren. Dit kan om gewone gesprekken gaan, maar het kunnen ook telefoongesprekken zijn.
Redenen gesprekken opnemen
Er zijn verschillende redenen om gesprekken op te nemen. Zo nemen veel bedrijven telefoongesprekken op om later specifieke details uit gesprekken terug te kunnen luisteren zodat er niets wordt vergeten. Andere instanties nemen telefoongesprekken op omdat ze de belangrijke telefoongesprekken willen vastleggen als bewijsmateriaal. Zo zullen belangrijke afspraken en overeenkomsten nooit vergeten worden als er een opname is gemaakt van de telefoongesprekken. Een andere reden voor het opnemen van telefoongesprekken is het vastleggen van bommeldingen en andere calamiteiten, zodat deze belangrijke informatie naderhand eenvoudig en snel teruggeluisterd kan worden door bijvoorbeeld Politie. Bedrijven met call centers nemen telefoongesprekken op om te kijken of een call agent goed functioneert, door de gespreksopnamen terug te luisteren en te evalueren. Gewone gesprekken worden opgenomen om later gespreksdetails niet te kunnen vergeten. Denk aan interviews, persoonlijke gesprekken en andere gesprekken die belangrijke informatie bevatten.
Hoe gesprekken opnemen
Er zijn verschillende manieren hoe men gesprekken kan opnemen. Telefoongesprekken opnemen kan met behulp van een toestelrecorder die aangesloten wordt op het desbetreffende toestel. Alleen de telefoongesprekken van dat toestel worden dan opgenomen. Er zijn ook centrale recording systemen die de telefoongesprekken opnemen van meerdere telefoontoestellen, en die de telefoongesprekken opslaan in een centrale database. Gewone één op één gesprekken kunnen opgenomen worden met een kleine recorder. Vergaderingen en conferentie kunnen worden opgenomen met de Business Recorder.
om later te kunnen terugluisteren. Van IP recording wordt de laatste tijd steeds meer gebruik gemaakt. BPS International is een bedrijf dat IP recording systemen verkoopt.
Waarom IP recording?
Met behulp van IP recording kunnen gesprekken vastgelegd worden. IP recording is daarom bruikbaar als belangrijke telefoontjes teruggeluisterd moeten kunnen worden. Sommige organisaties zijn verplicht om aan IP recording te doen (vb. doktersposten), andere organisaties doen aan IP recording om belangrijke informatie vast te leggen.
Wie gebruikt IP recording?
IP recording wordt binnen verschillende branches gebruikt. Politie maakt gebruik van IP recording om alle inkomende telefoontjes vast te leggen, financiële instellingen maken gebruik van IP recording ter verificatie van afspraken, call centra maken gebruik van IP recording om de kwaliteit van de medewerkers te verhogen, huisartsenposten doen aan IP recording om te bewijzen dat er goed gehandeld is in de nacht. Er zijn meer branches waarbij IP recording systemen toegevoegde waarde kunnen leveren.
Monitoring houdt in: het opnemen van telefoongesprekken om later te kunnen terugluisteren en de gesprekken te kunnen monitoren & evalueren. Van monitoring software wordt de laatste tijd steeds meer gebruik gemaakt. BPS International is een bedrijf dat monitoring software verkoopt.
Waarom monitoring software?
Met behulp van monitoring software kunnen gesprekken vastgelegd worden. Monitoring software is daarom bruikbaar als belangrijke telefoontjes teruggeluisterd moeten kunnen worden. Sommige organisaties zijn verplicht om monitoring software te gebruiken (vb. doktersposten, politie, meldkamers, financials), andere organisaties gebruiken monitoring software om belangrijke informatie vast te leggen.
Wie gebruikt monitoring software?
Monitoring software wordt binnen verschillende branches gebruikt. De Politie maakt gebruik van monitoring software om alle inkomende telefoontjes vast te leggen, financiële instellingen maken gebruik van monitoring software ter verificatie van afspraken, contact centers maken gebruik van monitoring software om de kwaliteit van de medewerkers te verhogen. Er zijn meer branches waarbij monitoring software toegevoegde waarde kan leveren. Weten of monitoring software ook voor u de uitkomst kan bieden, neem dan nu contact met ons op voor meer informatie omtrent monitoring software, call monitoring software en kwaliteits monitoring.
Monitoring software van BPS?
O.a. voice- en call monitoring software producten van Vidicode, voice- en call monitoring software producten van CyberTech, voice- en call monitoring software producten van NICE. Maar ook Business monitoring software en fax monitoring software om uw vergaderingen en faxen te kunnen vastleggen. Kortom u wilt audio of telefoongesprekken opnemen dan bent u bij BPS International aan het juiste adres.
Een opname apparaat is een apparaat waarmee telefoongesprekken of andere gesprekken kunnen worden opgenomen. Een professioneel opname apparaat zorgt ervoor dat de gespreksopnamen veilig worden opgeslagen op het apparaat, en dat de opnamen tevens eenvoudig en snel terug te vinden zijn vanaf de software bij het opname apparaat.
Waarom een opname apparaat?
Een opname apparaat wordt tegenwoordig binnen veel organisaties gebruikt. Er zijn verschillende redenen waarom een opname apparaat een toegevoegde waarde levert in een desbetreffende organisatie. Een opname apparaat legt selectief enkele of automatisch alle (telefoon)-gesprekken vast, zodat belangrijke gesprekken met bijvoorbeeld afspraken en overeenkomsten opgenomen en bewaard blijven. Het opname apparaat zorgt er dus voor dat onduidelijkheden over gemaakte overeenkomsten en afspraken voorkomen worden. Een gesprek kan met het opname apparaat namelijk altijd teruggeluisterd worden, zodat er geen twijfel over de gemaakte afspraak bestaat. Een andere reden waarom organisaties een opname apparaat aanschaffen is voor trainingsdoeleinden. Medewerkers die veel telefoneren kunnen met behulp van de opnamen van een opname apparaat namelijk beoordeeld en getraind worden, zodat de kwaliteit van de medewerker hoog blijft. Een andere reden waarom bedrijven een opname apparaat is om snel een laatste (telefoon)-gesprek terug te luisteren vanaf het opname apparaat, in geval van bijvoorbeeld een bommelding of een dreigement.
Hoe kom ik aan een opname apparaat?
Een opname apparaat is een apparaat dat vaak niet overal te verkrijgen is. Tevens zijn er veel verschillende opname oplossingen op de markt. Er is bijvoorbeeld een opname apparaat die aan te sluiten is op een enkel telefoontoestel. Ook zijn er opname apparaten voor meerdere toestellen binnen organisaties. Hiernaast zijn er nog opname apparaten voor opnemen van vergaderingen of conferenties. Om voor u het juiste opname apparaat te vinden kunt u het beste een opname apparaat specialist benaderen (klik hier voor een dealer van een opname apparaat), die u adviseert en ervoor zorgt dat u uw gewenste opname apparaat zult vinden.
Opname apparatuur is apparatuur waarmee telefoongesprekken of andere gesprekken kunnen worden opgenomen. Professionele opname apparatuur zorgt ervoor dat de gespreksopnamen veilig worden opgeslagen op de apparatuur, en dat de opnamen tevens eenvoudig en snel terug te vinden zijn vanaf de software bij de opname apparatuur.
Waarom opname apparatuur?
Opname apparatuur wordt tegenwoordig binnen veel organisaties gebruikt. Er zijn verschillende redenen waarom opname apparatuur een toegevoegde waarde levert in een desbetreffende organisatie. Opname apparatuur legt selectief enkele of automatisch alle (telefoon)-gesprekken vast, zodat belangrijke gesprekken met bijvoorbeeld afspraken en overeenkomsten opgenomen en bewaard blijven. De opname apparatuur zorgt er dus voor dat onduidelijkheden over gemaakte overeenkomsten en afspraken voorkomen worden. Een gesprek kan met opname apparatuur namelijk altijd teruggeluisterd worden, zodat er geen twijfel over de gemaakte afspraak bestaat. Een andere reden waarom organisaties opname apparatuur aanschaffen is voor trainingsdoeleinden. Medewerkers die veel telefoneren kunnen met behulp van de opnamen van opname apparatuur namelijk beoordeeld en getraind worden, zodat de kwaliteit van de medewerker hoog blijft. Een andere reden waarom bedrijven opname apparatuur aanschaffen is om snel een laatste (telefoon)-gesprek terug te luisteren vanaf de opname apparatuur, in geval van bijvoorbeeld een bommelding of een dreigement.
Hoe kom ik aan opname apparatuur?
Opname apparatuur is apparatuur dat vaak niet overal te verkrijgen is. Tevens zijn er veel verschillende opname oplossingen op de markt. Er is bijvoorbeeld opname apparatuur die aan te sluiten is op een enkel telefoontoestel. Ook is er opname apparatuur voor meerdere toestellen binnen organisaties. Hiernaast is er nog opname apparatuur voor opnemen van vergaderingen of conferenties. Om voor u de juiste opname apparatuur te vinden kunt u het beste een opname apparatuur specialist benaderen (klik hier voor een specialist op het gebied van opname apparatuur), die u adviseert en ervoor zorgt dat u uw gewenste opname apparatuur zult vinden.
Een opname recorder is een apparaat of systeem voor het opnemen van telefoongesprekken. Een professionele opname recorder zorgt ervoor dat de opgenomen gesprekken veilig opgeslagen worden in een archief, en dat de opgenomen gesprekken tevens eenvoudig en snel terug te vinden zijn.
Waarom opname recorder?
Een opname recorder wordt tegenwoordig binnen veel organisaties gebruikt. Er zijn verschillende redenen waarom een opname recorder een toegevoegde waarde levert in een desbetreffende organisatie. Een opname recorder legt selectief enkele of automatisch alle telefoongesprekken vast, zodat belangrijke gesprekken met bijvoorbeeld afspraken en overeenkomsten bewaard blijven. De opname recorder zorgt er dus voor dat onduidelijkheden over gemaakte overeenkomsten en afspraken worden voorkomen. Een gesprek kan met de opname recorder namelijk altijd teruggeluisterd worden, zodat er geen twijfel over de gemaakte afspraak kan bestaan. Een andere reden waarom organisaties opname recorders aanschaffen is voor trainingsdoeleinden. Medewerkers die veel telefoneren kunnen met behulp van de opnamen van een opname recorder namelijk beoordeeld en getraind worden, zodat de kwaliteit van de medewerker hoog blijft. Een andere reden waarom bedrijven een opname recorder aanschaffen is om snel een laatste telefoongesprek terug te luisteren, in geval van bijvoorbeeld een bommelding of een dreigement.
Hoe kom ik aan een opname recorder?
Een opname recorder is een systeem dat vaak niet overal te verkrijgen is. Tevens zijn er veel verschillende opname recorder oplossingen te verkrijgen. Er zijn namelijk opname recorders die aan te sluiten zijn op een enkel telefoontoestel. Ook zijn er opname recorders voor meerdere toestellen binnen organisaties. Om voor u de juiste oplossing te vinden kunt u het beste een opname recorder specialist benaderen (klik hier voor een reseller van de opname recorder), die u adviseert en ervoor zorgt dat u uw gewenste opname recorder oplossing zult vinden.
Een call recorder Pico is een klein apparaat dat wordt gebruikt voor het opnemen van telefoongesprekken. De call recorder Pico neemt de telefoongesprekken op van 1 telefoontoestel. De Pico is een goedkope maar professionele call recorder die ervoor zorgt dat alle gesprekken van 1 telefoontoestel opgeslagen worden op de harde schijf van een PC, de Pico heeft namelijk zelf geen interne harde schijf. Met de software (die gratis bij de Pico wordt bijgeleverd) zijn opgenomen telefoongesprekken eenvoudig en snel terug te vinden
Waarom een Pico?
Een Pico wordt tegenwoordig binnen veel organisaties gebruikt. Er zijn verschillende redenen waarom er voor de Pico wordt gekozen. De belangrijkste reden is dat de Pico een zeer goedkope doch professionele recorder is. De Pico legt selectief enkele of automatisch alle telefoongesprekken vast, zodat belangrijke gesprekken met bijvoorbeeld afspraken en overeenkomsten bewaard blijven. De Pico zorgt er dus voor dat onduidelijkheden over gemaakte overeenkomsten en afspraken worden voorkomen. Een gesprek kan met de Pico namelijk altijd teruggeluisterd worden, zodat er geen twijfel over de gemaakte afspraken via de telefoon kan bestaan. Een andere reden waarom organisaties de Pico aanschaffen is voor trainingsdoeleinden. Medewerkers die veel telefoneren kunnen met behulp van de gespreksopnamen van de Pico namelijk beoordeeld en getraind worden, zodat de kwaliteit van de medewerker hoog blijft. Een andere reden waarom bedrijven de Pico aanschaffen is om snel een laatste telefoongesprek terug te luisteren, in geval van bijvoorbeeld een bommelding of een dreigement. Kortom, de Pico biedt u veel meerwaarde voor weinig geld!
Klik hier voor meer informatie omtrent de Call Recorder Pico
Een Pico Recorder is een klein apparaat dat wordt gebruikt voor het opnemen van telefoongesprekken. De Pico Recorder neemt de telefoongesprekken op van 1 telefoontoestel. De Pico Recorder is een goedkope maar professionele call recorder die ervoor zorgt dat alle gesprekken van 1 telefoontoestel opgeslagen worden op de harde schijf van een PC. De Pico Recorder heeft namelijk zelf geen interne harde schijf. Met de software (die gratis bij de Pico Recorder wordt bijgeleverd) zijn opgenomen telefoongesprekken eenvoudig en snel terug te vinden
Waarom een Pico Recorder?
Een Pico Recorder wordt tegenwoordig binnen veel organisaties gebruikt. Er zijn verschillende redenen waarom er voor de Pico Recorder wordt gekozen. De belangrijkste reden is dat de Pico Recorder een goedkope doch professionele recorder is. De Pico Recorder legt selectief enkele of automatisch alle telefoongesprekken vast, zodat belangrijke gesprekken met bijvoorbeeld afspraken en overeenkomsten bewaard blijven. De Pico Recorder zorgt er dus voor dat onduidelijkheden over gemaakte overeenkomsten en afspraken worden voorkomen. Een gesprek kan met de Pico Recorder altijd teruggeluisterd worden, zodat er geen twijfel over de gemaakte afspraken via de telefoon kan bestaan. Een andere reden waarom organisaties de Pico Recorder aanschaffen is voor trainingsdoeleinden. Medewerkers die veel telefoneren kunnen met behulp van de gespreksopnamen van de Pico Recorder namelijk beoordeeld en getraind worden, zodat de kwaliteit van de medewerker hoog blijft. Een andere reden waarom bedrijven de Pico Recorder aanschaffen is om snel een laatste telefoongesprek terug te luisteren, in geval van bijvoorbeeld een bommelding of een dreigement. Kortom, de Pico Recorder biedt u veel meerwaarde voor weinig geld!
Klik hier voor meer informatie omtrent de Pico Recorder
Quality monitoring houdt simpelweg in: de kwaliteit in de gaten houden van het werk dat de werknemers bieden. Quality monitoring wordt door werknemers dan ook vaak als negatief ervaren. De werknemers hebben namelijk het gevoel dat quality monitoring er is om niet goed presterende werknemers te ontslaan. Dit is echter zeker niet de enige reden waarom er aan monitoring van de kwaliteit wordt gedaan.
Waarom quality monitoring?
Quality monitoring wordt inderdaad ook gedaan om slecht presterende werknemers te achterhalen. Maar deze slecht presterende werknemers worden juist geholpen door het monitoren van hun kwaliteit. Quality monitoring wijst medewerkers op fouten en zorgt dat ze efficiënter gaan werken. Quality monitoring is een activiteit waarvan de klant, de agent, en het bedrijf allen beter worden. Dit is iets waar call center werknemers goed bij stil moeten staan.
Hoe quality monitoring?
Quality monitoring van telefonistes kan op twee manieren gebeuren. De eerste manier van quality monitoring is doormiddel van het meeluisteren tijdens de gesprekken, wat goed is om de werknemer te coachen. De tweede manier van quality monitoring is door de telefoongesprekken van de werknemer op te nemen om later te kunnen terugluisteren, wat zeer effectief blijkt te zijn bij het beoordelen van de werknemer, en bij het praten over de fouten die de werknemer heeft gemaakt. Het opnemen van de telefoongesprekken gebeurd met behulp van call recorders. Call Recorders ondersteunen dus quality monitoring in een organisatie.
Wilt u meer informatie over quality monitoring, kijk dan eens op quality monitoring
Een recorder is een apparaat of systeem voor het opnemen van (telefoon) gesprekken. Een professionele recorder zorgt ervoor dat de opgenomen gesprekken veilig opgeslagen worden in een archief, en dat de gesprekken tevens eenvoudig en snel terug te vinden zijn.
Waarom een recorder?
Een recorder wordt tegenwoordig binnen veel organisaties gebruikt. Er zijn verschillende redenen waarom een recorder een toegevoegde waarde levert in een desbetreffende organisatie. Een call recorder legt selectief enkele of automatisch alle telefoongesprekken vast, zodat belangrijke gesprekken met bijvoorbeeld afspraken en overeenkomsten bewaard blijven. De recorder zorgt er dus voor dat onduidelijkheden over gemaakte overeenkomsten en afspraken worden voorkomen. Een gesprek kan met de recorder namelijk altijd teruggeluisterd worden, zodat er geen twijfel over de gemaakte afspraak kan bestaan. Een andere reden waarom organisaties recorders aanschaffen is voor trainingsdoeleinden. Medewerkers die veel telefoneren kunnen met behulp van de opnamen van een call recorder namelijk beoordeeld en getraind worden, zodat de kwaliteit van de medewerker hoog blijft. Een andere reden waarom bedrijven een recorder aanschaffen is om snel een laatste telefoongesprek terug te luisteren, in geval van bijvoorbeeld een bommelding of een dreigement. Ook vergaderingen kunnen vastgelegd worden met een recorder. Tevens zijn er oplossingen om digitaal faxen vast te leggen met een fax recorder.
Hoe kom ik aan een recorder?
Een recorder is een systeem dat vaak niet overal te verkrijgen is. Tevens zijn er veel verschillende recorder oplossingen te verkrijgen. Er zijn namelijk call recorders die aan te sluiten zijn op een enkel telefoontoestel. Ook zijn er call recorders voor meerdere toestellen binnen organisaties. Er is een recorder voor faxen, een recorder voor vergaderingen, etcetera. Om voor u de juiste recorder oplossing te vinden kunt u het beste een recorder specialist benaderen, die u adviseert en ervoor zorgt dat u uw gewenste recorder zult vinden.
Klik hier voor meer informatie omtrent recorder specialisten
Recorders zijn apparaten of systemen voor het opnemen van (telefoon) gesprekken. Professionele recorders zorgen ervoor dat de opgenomen gesprekken veilig opgeslagen worden in een archief, en dat de gesprekken tevens eenvoudig en snel terug te vinden zijn vanaf de recorders.
Waarom recorders?
Recorders worden tegenwoordig binnen veel organisaties gebruikt. Er zijn verschillende redenen waarom recorders een toegevoegde waarde leveren in een desbetreffende organisatie. Call recorders leggen selectief enkele of automatisch alle telefoongesprekken vast, zodat belangrijke gesprekken met bijvoorbeeld afspraken en overeenkomsten bewaard blijven. Recorders zorgen er dus voor dat onduidelijkheden over gemaakte overeenkomsten en afspraken worden voorkomen. Een gesprek kan met recorders namelijk altijd teruggeluisterd worden, zodat er geen twijfel over de gemaakte afspraak kan bestaan. Een andere reden waarom organisaties recorders aanschaffen is voor trainingsdoeleinden. Medewerkers die veel telefoneren kunnen met behulp van de opnamen van call recorders namelijk beoordeeld en getraind worden, zodat de kwaliteit van de medewerker hoog blijft. Een andere reden waarom bedrijven recorders aanschaffen is om snel een laatste telefoongesprek terug te luisteren, in geval van bijvoorbeeld een bommelding of een dreigement. Ook vergaderingen kunnen vastgelegd worden met recorders. Tevens zijn er oplossingen om digitaal faxen vast te leggen met fax recorders.
Hoe kom ik aan recorders?
Recorders zijn systemen die niet overal te verkrijgen zijn. Tevens zijn er veel verschillende recorders verkrijgbaar. Er zijn namelijk call recorders die aan te sluiten zijn op een enkel telefoontoestel. Ook zijn er call recorders voor meerdere toestellen binnen organisaties. Er zijn recorders voor faxen, recorders voor vergaderingen, etcetera. Om voor u de juiste recorders te vinden kunt u het beste een recorder specialist benaderen, die u adviseert en ervoor zorgt dat u uw gewenste recorders zult vinden.
Klik hier voor meer informatie omtrent recorders
Recording houdt in: het opnemen van audio van telefoongesprekken om later te kunnen terugluisteren. Van Recording wordt de laatste tijd steeds meer gebruik gemaakt. BPS International is een bedrijf dat Recording systemen verkoopt.
Waarom Recording?
Met behulp van Recording kunnen gesprekken vastgelegd worden. Recording is daarom bruikbaar als belangrijke telefoontjes teruggeluisterd moeten kunnen worden. Sommige organisaties zijn verplicht om aan Recording te doen (vb. doktersposten), andere organisaties doen aan Recording om belangrijke informatie vast te leggen.
Wie gebruikt Recording?
Recording wordt binnen verschillende branches gebruikt. De Politie maakt gebruik van Recording om alle inkomende telefoontjes vast te leggen, financiële instellingen maken gebruik van Recording ter verificatie van afspraken, contact centers maken gebruik van Recording om de kwaliteit van de medewerkers te verhogen. Er zijn meer branches waarbij Recording systemen toegevoegde waarde kunnen leveren. Weten of recording ook voor u de uitkomst kan bieden, neem dan nu contact met ons op voor meer informatie omtrent recording, call recording en kwaliteits monitoring.
Recording apparatuur van BPS?
O.a. voice recording en call recording producten van Vidicode, voice recording en call recording producten van CyberTech, voice- en call recording producten van Verint. Maar ook Business recording en fax recording apparatuur om uw vergaderingen en faxen te kunnen vastleggen. Kortom, u wilt audio of telefoongesprekken opnemen dan bent u bij BPS International aan het juiste adres.
Klik hier voor meer informatie omtrent recording
Recording houdt in: het opnemen van audio van telefoongesprekken om later te kunnen terugluisteren. Recording programma’s worden de laatste tijd steeds meer gebruikt.
BPS International is een bedrijf dat recording programma’s verkoopt.
Waarom recording programma?
Met behulp van een recording programma kunnen gesprekken vastgelegd worden. Een recording programma is daarom bruikbaar als belangrijke telefoontjes teruggeluisterd moeten kunnen worden. Sommige organisaties zijn verplicht om een recording programma te gebruiken (vb. doktersposten, politie, meldkamers, financials), andere organisaties gebruiken een recording programma om belangrijke informatie vast te leggen.
Wie gebruikt een recording programma?
Een recording programma wordt binnen verschillende branches gebruikt. De Politie maakt gebruik van een recording programma om alle inkomende telefoontjes vast te leggen, financiële instellingen maken gebruik van een recording programma ter verificatie van afspraken, contact centers maken gebruik van een recording programma om de kwaliteit van de medewerkers te verhogen. Er zijn meer branches waarbij een recording programma toegevoegde waarde kan leveren. Weten of een recording programma ook voor u de uitkomst kan bieden, neem dan nu contact met ons op voor meer informatie omtrent recording programma’s, call recording programma’s en kwaliteits monitoring programma’s.
Recording programma’s van BPS?
O.a. voice recording en call recording programma’s van Vidicode, voice recording en call recording programma’s van CyberTech, voice- en call recording programma’s van Verint. Maar ook een Business recording programma en een fax recording programma om uw vergaderingen en faxen te kunnen vastleggen. Kortom u wilt audio of telefoongesprekken opnemen dan bent u bij BPS International aan het juiste adres.
Klik hier voor meer informatie omtrent recording programma
Recording houdt in: het opnemen van audio van telefoongesprekken om later te kunnen terugluisteren. Van recording software wordt de laatste tijd steeds meer gebruik gemaakt.
BPS International is een bedrijf dat recording software systemen verkoopt.
Waarom recording software?
Met behulp van recording software kunnen gesprekken vastgelegd worden. Recording software is daarom bruikbaar als belangrijke telefoontjes teruggeluisterd moeten kunnen worden. Sommige organisaties zijn verplicht om recording software te gebruiken (vb. doktersposten, politie, meldkamers, financials), andere organisaties gebruiken recording software om belangrijke informatie vast te leggen.
Wie gebruikt recording software?
Recording software wordt binnen verschillende branches gebruikt. De Politie maakt gebruik van recording software om alle inkomende telefoontjes vast te leggen, financiële instellingen maken gebruik van recording software ter verificatie van afspraken, contact centers maken gebruik van recording software om de kwaliteit van de medewerkers te verhogen. Er zijn meer branches waarbij recording software systemen toegevoegde waarde kunnen leveren. Weten of recording software ook voor u de uitkomst kan bieden, neem dan nu contact met ons op voor meer informatie omtrent recording software, call recording software en kwaliteits monitoring.
Recording software van BPS?
O.a. voice- en call recording software producten van Vidicode, voice- en call recording software producten van CyberTech, voice- en call recording software producten van NICE, Redbox en Numonix. Maar ook Business recording software en fax recording software om uw vergaderingen en faxen te kunnen vastleggen. Kortom u wilt audio of telefoongesprekken opnemen dan bent u bij BPS International aan het juiste adres.
Klik hier voor meer informatie omtrent recording software
Een spraak recorder is een apparaat of systeem voor het opnemen van gesprekken. Een professionele spraak recorder zorgt ervoor dat de opgenomen gesprekken veilig opgeslagen worden in een archief op de spraak recorder, en dat de opgenomen gesprekken tevens eenvoudig en snel terug te vinden zijn vanaf de spraak recorder.
Waarom spraak recorder?
Een spraak recorder wordt tegenwoordig binnen veel organisaties gebruikt. Er zijn verschillende redenen waarom een spraak recorder een toegevoegde waarde levert in een desbetreffende organisatie. Een spraak recorder legt selectief enkele of automatisch alle telefoongesprekken vast, zodat belangrijke gesprekken met bijvoorbeeld afspraken en overeenkomsten bewaard blijven. De spraak recorder zorgt er dus voor dat onduidelijkheden over gemaakte overeenkomsten en afspraken worden voorkomen. Een gesprek kan met de spraak recorder namelijk altijd teruggeluisterd worden, zodat er geen twijfel over de gemaakte afspraak kan bestaan. Een andere reden waarom organisaties spraak recorders aanschaffen is voor trainingsdoeleinden. Medewerkers die veel telefoneren kunnen met behulp van de opnamen van een spraak recorder namelijk beoordeeld en getraind worden, zodat de kwaliteit van de medewerker hoog blijft. Een andere reden waarom bedrijven een spraak recorder aanschaffen is om snel een laatste telefoongesprek terug te luisteren, in geval van bijvoorbeeld een bommelding of een dreigement. Er zijn ook spraak recorders die speciaal ontworpen zijn voor het vastleggen van gewone gesprekken, zoals vergaderingen, conferenties, meetings, sollicitaties, etc.
Hoe kom ik aan een spraak recorder?
Een spraak recorder is een systeem dat vaak niet overal te verkrijgen is. Tevens zijn er veel verschillende spraak recorder oplossingen te verkrijgen. Er zijn namelijk spraak recorders die aan te sluiten zijn op een enkel telefoontoestel. Ook zijn er spraak recorders voor meerdere toestellen binnen organisaties. En er zijn spraak recorders voor het opnemen van gewone gesprekken. Om voor u de juiste oplossing te vinden kunt u het beste een spraak recorder specialist benaderen, die u adviseert en ervoor zorgt dat u uw gewenste spraak recorder oplossing zult vinden.
Klik hier voor meer informatie omtrent leveranciers van de spraak recorder
Een telefoonopname wil zeggen een opname van een telefoongesprek. Het opnemen en vastleggen van telefoongesprekken gebeurt steeds vaker in de particuliere en zakenwereld. Een telefoonopname kan handig zijn voor verschillende redenen.
Redenen voor telefoonopname
Een aantal redenen waarom een telefoonopname een oplossing kan zijn:
-een telefoonopname is ideaal als gespreksdetails teruggeluisterd moeten worden
-telefoonopname wordt gebruikt als bedrijven belangrijke afspraken en overeenkomsten willen vastleggen zodat ze een gespreksopname als bewijsmateriaal hebben
-een telefoonopname wordt binnen de beveiliging veelvuldig gebruikt voor het opnemen en vastleggen van bommeldingen en andere calamiteiten via de telefoon
-telefoonopnames worden gebruikt bij het beoordelen van telefonistes in bijvoorbeeld call center omgevingen of recepties waar veelvuldig gesprekken worden gevoerd via telefoon
Hoe een telefoonopname maken?
Er zijn meerdere manieren om een telefoonopname te maken. Er zijn professionele telefoonopname systemen die opnamen vastleggen van meerdere telefoons. Een dergelijk telefoonopname systeem is vaak ideaal in call center omgevingen en financiële organisaties waar veel telefoonopnamen op veel telefoons dienen te worden gemaakt. Een dergelijk professioneel telefoonopname systeem zal de gespreksopnamen ook centraal opslaan en beheren, zodat de opnames professioneel, veilig en overzichtelijk wordt bewaard. Er zijn ook telefoonopname systemen die toestelgebonden zijn. Deze professionele telefoonopname systemen zijn ontwikkeld voor bedrijven/particulieren die behoefte hebben aan een telefoonopname systeem voor 1 toestel.
Klik hier voor meer informatie omtrent telefoonopname
Het komt steeds vaker voor dat men een telefoon wil opnemen. Een telefoon opnemen houdt in: het vastleggen van een telefoongesprek om hem later te kunnen terugluisteren.
Redenen voor telefoon opnemen
Er zijn verschillende redenen om een telefoon op te nemen. Zo nemen veel bedrijven een telefoon op om later specifieke details uit het gesprek terug te kunnen luisteren zodat er niets wordt vergeten. Andere instanties nemen een telefoon op omdat ze de belangrijke telefoongesprekken willen vastleggen als bewijsmateriaal. Zo zullen belangrijke afspraken en overeenkomsten nooit vergeten worden als er een opname is gemaakt van de telefoon (het gesprek). Een andere reden voor het opnemen van een telefoon is het vastleggen van bommeldingen en andere calamiteiten, zodat deze belangrijke informatie naderhand eenvoudig en snel teruggeluisterd kan worden door bijvoorbeeld Politie. Bedrijven met call centers nemen telefoon op om te kijken of een call agent goed functioneert, door de opnamen terug te luisteren en te evalueren.
Hoe telefoon opnemen?
Er zijn verschillende manieren hoe men een telefoon kan opnemen. Een telefoon opnemen kan met behulp van een toestelrecorder die aangesloten wordt op het desbetreffende telefoon toestel. Alleen de telefoongesprekken van dat telefoon toestel worden dan opgenomen. Er zijn ook centrale telefoon recording systemen die de telefoon gesprekken opnemen van meerdere telefoons, en die de telefoon gesprekken opslaan in een centrale database.
Klik hier voor meer informatie omtrent telefoon opnemen
Het komt steeds vaker voor dat men een telefoongesprek wil opnemen. Een telefoongesprek opnemen houdt in: het opnemen van een telefoongesprek om hem later te kunnen terugluisteren.
Redenen voor telefoongesprek opnemen
Er zijn diverse redenen om een telefoongesprek op te nemen. Zo nemen veel bedrijven een telefoongesprek op om later specifieke details uit het gesprek terug te kunnen beluisteren zodat er niets wordt vergeten. Andere instanties nemen een telefoongesprek op omdat ze de belangrijke telefoongesprekken willen vastleggen als bewijsmateriaal. Zo zullen belangrijke afspraken en overeenkomsten nooit vergeten worden als er een opname is gemaakt van het telefoongesprek. Een andere reden voor het opnemen van een telefoongesprek is het vastleggen van bommeldingen en andere calamiteiten, zodat deze belangrijke telefoongespreksopname eenvoudig en snel teruggeluisterd kan worden door bijvoorbeeld Politie. Bedrijven met call centers nemen telefoongesprekken op om te kijken of een call agent goed functioneert, door de gespreksopnamen terug te luisteren en te evalueren. Genoeg reden dus om een telefoongesprek op te nemen.
Hoe telefoongesprek opnemen
Er zijn verschillende manieren hoe men een telefoongesprek kan opnemen. Een telefoongesprek opnemen kan met behulp van een toestelrecorder die aangesloten wordt op het toestel. Alleen de telefoongesprekken van dat toestel worden dan opgenomen. Er zijn ook centrale recording systemen die de telefoongesprekken opnemen van meerdere telefoontoestellen, en die de telefoongesprekken opslaan in een centrale database. Wilt u een telefoongesprek opnemen, laat u dan informeren door een specialist op het gebied van telefoongesprekken opnemen.
Klik hier voor meer informatie omtrent telefoongesprek opnemen
Telefoongesprekken opnemen houdt in: het opnemen van telefoongesprekken om later de telefoongesprekken te kunnen terugluisteren. Van het opnemen van telefoongesprekken wordt steeds meer gebruik gemaakt. BPS International is een bedrijf dat systemen verkoopt voor het opnemen van telefoongesprekken.
Waarom telefoongesprekken opnemen?
Met behulp van het opnemen van telefoongesprekken worden gesprekken vastgelegd en opgeslagen. Het opnemen van telefoongesprekken is daarom bruikbaar als belangrijke telefoongesprekken teruggeluisterd moeten kunnen worden. Sommige organisaties zijn verplicht om telefoongesprekken op te nemen (vb. huisartsenposten). Andere organisaties doen aan het opnemen van telefoongesprekken om belangrijke informatie vast te leggen. Telefoongesprekken opnemen wordt ook gebruikt voor trainingsdoeleinden. Door middel van het opnemen van telefoongesprekken kunnen telefonistes worden geevalueerd en eventueel getraind. Er zijn dus genoeg redenen voor het opnemen van telefoongesprekken.
Wie maken er gebruik van het opnemen van telefoongesprekken?
Opnemen van telefoongesprekken wordt binnen verschillende branches gebruikt. Politie maakt gebruik van het opnemen van telefoongesprekken om alle inkomende telefoongesprekken vast te leggen, financiële instellingen maken gebruik van het opnemen van telefoongesprekken ter verificatie van afspraken, call centers maken gebruik van telefoongesprekken opnemen om de kwaliteit van de medewerkers te verhogen, etc. Er zijn meerdere branches waarbij het opnemen van telefoongesprekken toegevoegde waarde levert. Kortom: het opnemen van telefoongesprekken neemt de laatste jaren flink toe in het bedrijfsleven.
Klik hier voor meer informatie omtrent goedkoop telefoongesprekken opnemen
Telefoonrecorder
Een telefoonrecorder is een apparaat of systeem voor het opnemen van (telefoon) gesprekken. Een professionele telefoonrecorder zorgt ervoor dat de opgenomen gesprekken veilig opgeslagen worden in een archief, en dat de gesprekken tevens eenvoudig en snel terug te vinden zijn.
Waarom een telefoonrecorder?
Een telefoonrecorder wordt tegenwoordig binnen veel organisaties gebruikt. Er zijn verschillende redenen waarom een recorder een toegevoegde waarde levert in een desbetreffende organisatie. Een telefoonrecorder legt selectief enkele of automatisch alle telefoongesprekken vast, zodat belangrijke gesprekken met bijvoorbeeld afspraken en overeenkomsten bewaard blijven. De telefoonrecorder zorgt er dus voor dat onduidelijkheden over gemaakte overeenkomsten en afspraken worden voorkomen. Een gesprek kan met de recorder namelijk altijd teruggeluisterd worden, zodat er geen twijfel over de gemaakte afspraak kan bestaan. Een andere reden waarom organisaties recorders aanschaffen is voor trainingsdoeleinden. Medewerkers die veel telefoneren kunnen met behulp van de opnamen van een call recorder namelijk beoordeeld en getraind worden, zodat de kwaliteit van de medewerker hoog blijft. Een andere reden waarom bedrijven een recorder aanschaffen is om snel een laatste telefoongesprek terug te luisteren, in geval van bijvoorbeeld een bommelding of een dreigement. Ook vergaderingen kunnen vastgelegd worden met een telefoonrecorder. Tevens zijn er oplossingen om digitaal faxen vast te leggen met een fax recorder.
Hoe kom ik aan een telefoonrecorder?
Een telefoonrecorder is een systeem dat vaak niet overal te verkrijgen is. Tevens zijn er veel verschillende telefoonrecorder oplossingen te verkrijgen. Er zijn namelijk call recorders die aan te sluiten zijn op een enkel telefoontoestel. Ook zijn er call recorders voor meerdere toestellen binnen organisaties. Er is een recorder voor faxen, een telefoonrecorder voor vergaderingen, etcetera. Om voor u de juiste recorder oplossing te vinden kunt u het beste een recorder specialist benaderen, die u adviseert en ervoor zorgt dat u uw gewenste recorder zult vinden.
Klik hier om telefoonrecorders te bestellen
De telefoontrainingset is een trainingset die uiterst geschikt is om telefoontrainingen mee te geven. Met behulp van een telefoontrainingset kunnen telefonisten telefoongesprekken oefenen en wordt er met de telefoontrainingset een telefoongesprek nagebootst welke dan geëvalueerd en getraind kan worden.
Waar wordt de telefoontrainingset gebruikt?
Een telefoontrainingset wordt vooral gebruikt in omgevingen waarbij klantcontact via de telefoon een belangrijke bedrijfsactiviteit is. Zo wordt bijvoorbeeld in bedrijven met call centers de telefoontrainingset veelvuldig gebruikt. Bij het werken met een telefoontrainingsset is het de bedoeling dat een trainer m.b.v. de telefoontrainingset inbelt naar de telefonist(e). De trainer bootst een moelijk gesprek na en kijkt hoe de telefonist(e) reageert. M.b.v. de telefoontrainingset wordt het telefoongesprek tevens opgenomen. Het met de telefoontrainingset opgenomen telefoongesprek wordt gezamenlijk teruggeluisterd waardoor telefoontrainingen perfect worden uitgevoerd. De telefoontrainingset is dan ook een product dat door trainers veelvuldig wordt aangeschaft.
Waaruit bestaat een telefoontrainingset?
Een telefoontrainigset bestaat uit: twee telefoontoestellen, een telefooncentrale, een Call Recorder Pico. De Pico dient aangesloten te worden op een Laptop/PC om de telefoongesprekken op te kunnen slaan. De telefoontrainingset wordt voorgeconfigureerd zodat u meteen aan de slag kan. Voor meer informatie omtrent de telefoontrainingset, neem contact met ons op (info@bps.nl +31 (0)497-550260).
De telefoontrainingsset is een trainingsset die uiterst geschikt is om telefoontrainingen mee te geven. Met behulp van een telefoontrainingsset kunnen telefonisten telefoongesprekken oefenen en wordt er met de telefoontrainingsset een telefoongesprek nagebootst welke dan geëvalueerd en getraind kan worden.
Waar wordt de telefoontrainingsset gebruikt?
Een telefoontrainingsset wordt vooral gebruikt in omgevingen waarbij klantcontact via de telefoon een belangrijke bedrijfsactiviteit is. Zo wordt bijvoorbeeld in bedrijven met call centers de telefoontrainingsset veelvuldig gebruikt. Bij het werken met een telefoontrainingsset is het de bedoeling dat een trainer m.b.v. de telefoontrainingset inbelt naar de telefonist(e). De trainer bootst een moelijk gesprek na en kijkt hoe de telefonist(e) reageert. M.b.v. de telefoontrainingsset wordt het telefoongesprek tevens opgenomen. Het met de telefoontrainingsset opgenomen telefoongesprek wordt gezamenlijk teruggeluisterd waardoor telefoontrainingen perfect worden uitgevoerd. De telefoontrainingsset is dan ook een product dat door trainers veelvuldig wordt aangeschaft.
Waaruit bestaat een telefoontrainingsset?
Een telefoontrainigsset bestaat uit: twee telefoontoestellen, een telefooncentrale, een Call Recorder Pico. De Pico dient aangesloten te worden op een Laptop/PC om de telefoongesprekken op te kunnen slaan. De telefoontrainingsset wordt voorgeconfigureerd zodat u meteen aan de slag kan.
Klik hier voor meer informatie omtrent de telefoontrainingsset.
De trainingset is een set die uiterst geschikt is om telefoontrainingen mee te geven. Met behulp van een trainingset kunnen telefonisten telefoongesprekken oefenen en wordt er met de trainingset een telefoongesprek nagebootst welke dan geëvalueerd en getraind kan worden.
Waar wordt de trainingset gebruikt?
Een trainingset wordt vooral gebruikt in omgevingen waarbij klantcontact via de telefoon een belangrijke bedrijfsactiviteit is. Zo wordt bijvoorbeeld in bedrijven met call centers de trainingset veelvuldig gebruikt. Bij het werken met een trainingsset is het de bedoeling dat een trainer m.b.v. de trainingset inbelt naar de telefonist(e). De trainer bootst een moelijk gesprek na en kijkt hoe de telefonist(e) reageert. M.b.v. de trainingset wordt het telefoongesprek tevens opgenomen. Het met de trainingset opgenomen telefoongesprek wordt gezamenlijk teruggeluisterd waardoor trainingen perfect worden uitgevoerd. De trainingset is dan ook een product dat door trainers veelvuldig wordt aangeschaft.
Waaruit bestaat een trainingset?
Een trainigset bestaat uit: twee telefoontoestellen, een telefooncentrale, een Call Recorder Pico. De Pico dient aangesloten te worden op een Laptop/PC om de telefoongesprekken op te kunnen slaan. De trainingset wordt voorgeconfigureerd zodat u meteen aan de slag kan. Voor meer informatie omtrent de trainingset, neem contact met ons op (info@bps.nl +31 (0)497-550260).
Een voicelogger is een apparaat of systeem voor het opnemen van telefoongesprekken. Een professionele voicelogger zorgt ervoor dat de opgenomen gesprekken veilig opgeslagen worden in een archief, en dat de gesprekken tevens eenvoudig en snel terug te vinden zijn.
Waarom voicelogger?
Een voicelogger wordt tegenwoordig binnen veel organisaties gebruikt. Er zijn verschillende redenen waarom een voicelogger een toegevoegde waarde levert in een desbetreffende organisatie. Een voicelogger legt selectief enkele of automatisch alle telefoongesprekken vast, zodat belangrijke gesprekken met bijvoorbeeld afspraken en overeenkomsten bewaard blijven. De voicelogger zorgt er dus voor dat onduidelijkheden over gemaakte overeenkomsten en afspraken voorkomen worden. Een gesprek kan met de voicelogger namelijk altijd teruggeluisterd worden, zodat er geen twijfel over de gemaakte afspraak kan bestaan. Een andere reden waarom organisaties voiceloggers aanschaffen is voor trainingsdoeleinden. Medewerkers die veel telefoneren kunnen met behulp van de opnamen van een voicelogger namelijk beoordeeld en getraind worden, zodat de kwaliteit van de medewerker hoog blijft. Een andere reden waarom bedrijven een voicelogger aanschaffen is om snel een laatste telefoongesprek terug te luisteren, in geval van bijvoorbeeld een bommelding of een dreigement.
Hoe kom ik aan een voicelogger?
Een voicelogger is een systeem dat vaak niet overal te verkrijgen is. Tevens zijn er veel verschillende voicelogger oplossingen te verkrijgen. Er zijn namelijk voiceloggers die aan te sluiten zijn op een enkel telefoontoestel. Ook zijn er voicelogger voor meerdere toestellen binnen organisaties. Om voor u de juiste oplossing te vinden kunt u het beste een voicelogger specialist benaderen die u adviseert en ervoor zorgt dat u uw gewenste voicelogger oplossing zult vinden.
Klik hier voor meer informatie omtrent voicelogger specialisten
Een voicerecorder is een apparaat of systeem voor het opnemen van telefoongesprekken. Een professionele voicerecorder zorgt ervoor dat de opgenomen gesprekken veilig opgeslagen worden in een archief, en dat de gesprekken tevens eenvoudig en snel terug te vinden zijn vanaf de voicerecorder.
Waarom een voicerecorder?
Een voicerecorder wordt tegenwoordig binnen veel organisaties gebruikt. Er zijn verschillende redenen waarom een voicerecorder een toegevoegde waarde levert in een desbetreffende organisatie. Een voicerecorder legt selectief enkele of automatisch alle telefoongesprekken vast, zodat belangrijke gesprekken met bijvoorbeeld afspraken en overeenkomsten bewaard blijven op de voicerecorder. De voicerecorder zorgt er dus voor dat onduidelijkheden over gemaakte overeenkomsten en afspraken voorkomen worden. Een gesprek kan met de voicerecorder altijd teruggeluisterd worden, zodat er geen twijfel over de gemaakte afspraak kan bestaan. Een andere reden waarom organisaties voicerecorders aanschaffen is voor trainingsdoeleinden. Medewerkers die veel telefoneren kunnen met behulp van de opnamen van een voicerecorder beoordeeld en getraind worden, zodat de kwaliteit van de medewerker hoog blijft. Nog een reden waarom bedrijven een voicerecorder aanschaffen is om snel een laatste telefoongesprek terug te luisteren op de voicerecorder, in geval van bijvoorbeeld een bommelding of een dreigement.
Hoe kom ik aan een voicerecorder?
Een voicerecorder is een systeem dat vaak niet overal te verkrijgen is. Tevens zijn er veel verschillende voicerecorder oplossingen te verkrijgen. Er zijn namelijk voicerecorders die aan te sluiten zijn op een enkel telefoontoestel. Ook zijn er voicerecorders voor meerdere toestellen binnen organisaties. Om voor u de juiste voicerecorder oplossing te vinden kunt u het beste een voicerecorder specialist benaderen die u adviseert en ervoor zorgt dat u uw gewenste voicerecorder oplossing zult vinden.
Klik hier voor meer informatie omtrent een voicerecorder
VoIP recording houdt in: het opnemen van telefoongesprekken op VoIP gebied om later te kunnen terugluisteren. Van VoIP recording wordt de laatste tijd steeds meer gebruik gemaakt. BPS International is een bedrijf dat VoIP recording systemen verkoopt.
Waarom VoIP recording?
Met behulp van VoIP recording kunnen gesprekken vastgelegd worden. VoIP recording is daarom bruikbaar als belangrijke telefoontjes teruggeluisterd moeten kunnen worden. Sommige organisaties zijn verplicht om aan VoIP recording te doen (vb. doktersposten), andere organisaties doen aan VoIP recording om belangrijke informatie vast te leggen.
Wie gebruikt VoIP recording?
VoIP recording wordt binnen verschillende branches gebruikt. Politie maakt gebruik van VoIP recording om alle inkomende telefoontjes vast te leggen, financiële instellingen maken gebruik van VoIP recording ter verificatie van afspraken, call centra maken gebruik van VoIP recording om de kwaliteit van de medewerkers te verhogen, huisartsenposten doen aan VoIP recording om te bewijzen dat er goed gehandeld is in de nacht. Er zijn meer branches waarbij VoIP recording systemen toegevoegde waarde kunnen leveren.
Wilt u meer informatie over VoIP recording, klik dan op VoIP Recording
VoIP Recording houdt in: het opnemen van audio van VoIP (telefoon)gesprekken om later te kunnen terugluisteren. Van VoIP recording software wordt de laatste tijd steeds meer gebruik gemaakt. BPS International is een bedrijf dat VoIP recording software systemen verkoopt.
Waarom VoIP recording software?
Met behulp van VoIP recording software kunnen gesprekken vastgelegd worden. VoIP recording software is daarom bruikbaar als belangrijke telefoontjes teruggeluisterd moeten kunnen worden. Sommige organisaties zijn verplicht om VoIP recording software te gebruiken (vb. doktersposten, politie, meldkamers, financials), andere organisaties gebruiken VoIP recording software om belangrijke informatie vast te leggen.
Wie gebruikt VoIP recording software?
VoIP recording software wordt binnen verschillende branches gebruikt. De Politie maakt gebruik van VoIP recording software om alle inkomende telefoontjes vast te leggen, financiële instellingen maken gebruik van VoIP recording software ter verificatie van afspraken, contact centers maken gebruik van VoIP recording software om de kwaliteit van de medewerkers te verhogen. Er zijn meer branches waarbij VoIP recording software systemen toegevoegde waarde kunnen leveren. Weten of VoIP recording software ook voor u de uitkomst kan bieden, neem dan nu contact met ons op voor meer informatie omtrent VoIP recording software, call recording software en kwaliteits monitoring.
VoIP recording software van BPS?
O.a. voice- en VoIP call recording software producten van Vidicode, voice- en VoIP call recording software producten van CyberTech, voice- en VoIP call recording software producten van Verint. Maar ook Business recording software en fax recording software om uw vergaderingen en faxen te kunnen vastleggen. Kortom u wilt audio of telefoongesprekken opnemen dan bent u bij BPS International aan het juiste adres.
Klik hier voor meer informatie omtrent VoIP Recording Software