Referentie: TKP Pensioen B.V.
TKP Pensioen B.V. in Groningen heeft een nieuwe gespreksopname oplossing van BPS in gebruik genomen als vervanging van de verouderde Audiolog recorder. De nieuwe recorder registreert en archiveert automatisch inkomende- en uitgaande gesprekken zodat alle telefonische afspraken en correspondenties op elk gewenst tijdstip razendsnel gereconstrueerd kunnen worden.
Over TKP Pensioen B.V.
TKP administreert pensioenregelingen voor meer dan 20 grote ondernemingen en bedrijfstakken. Meer dan 1 miljoen klanten zijn vastgelegd in de administratie. TKP is gevestigd in Groningen, heeft ruim 400 medewerkers en is een dochteronderneming van AEGON Nederland NV.
Waarom telefoongesprekken opnemen?
TKP Pensioen gebruikt de opnamen voor training en coaching van medewerkers, die klanten te woord staan. Naast de opnamen zelf zijn er diverse modules beschikbaar om de kwaliteit van de gesprekken te monitoren. Op deze manier probeert TKP de klanttevredenheid te verhogen.
NICE Recording eXpress
Het NICE Recording eXpress systeem biedt vele voordelen voor TKP. Om te beginnen kunnen gesprekken eenvoudig via een Web interface teruggezocht worden. Ook het beheer en configuratie van het systeem kunnen vanuit de eigen stoel geschieden. Dit betreft o.a. het beheren van de gebruikersprivileges, wijzigen van toestelconfiguraties, systeem monitoring en de beveiliging.
“Elke gebruiker mag alleen zijn of haar gesprekken terugluisteren, teamleiders van meerdere personen en beheerders kunnen het systeem monitoren en eenvoudig aanpassen wanneer gevraagd, dit alles vanuit dezelfde web interface! Een goed voorbeeld van de verregaande functionaliteiten. Uiteraard is het systeem modern en dus razendsnel ten opzichte van het oude systeem.” aldus Dhr. P. Imbos (Senior Interne zaken)
De Toekomst
Dankzij de modulaire opzet van de oplossing kan TKP meegroeien in haar eigen tempo. Een uitbreiding van het aantal opnamekanalen is eenvoudigweg en op elk gewenst moment realiseerbaar. Een van de redenen waarom TKP voor dit systeem heeft gekozen, daarnaast omdat BPS heeft kunnen bewijzen een betrouwbare, ervaren en professionele call recording specialist te zijn. De implementatie is snel en probleemloos verlopen waarna de medewerkers uitvoerig geïnstrueerd zijn.
BPS over de keuze van TKP Pensioen
“De situatie van TKP is typerend voor veel van onze klanten uit de financiële sector. Meer en meer organisaties raken bewust van de toegevoegde waarde en toepassingen van moderne call recording systemen.” Aldus Gerry van de Kerkhof (Directeur BPS International)
Sinds jaar en dag is BPS International de specialist op het gebied van call recording. Inmiddels geniet het een groot aantal tevreden klanten uit verschillende doelgroepen met hun eigen toepassingen. Professioneel advies, uitgebreide service en verregaande productkennis zijn het resultaat van de jarenlange ervaring.